Vracení zboží

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVYNavod

NĚCO VÁM NA MAJTKÁCH NESEDLO ? NEVADÍ, MÁTE 14 DNÍ NA VRÁCENÍ /VÝMĚNU BEZ UDÁNÍ DŮVODU. 

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů odata převzetí zboží. To platí i pokud objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z výdejních míst.  Nejpozději do 14 dní od odeslání odstoupení od smlouvy prosím odešlete zboží na níže uvedenou adresu. V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení od smlouvy vám nevzniká. 

 JAK SI ZBOŽÍ VYZKOUŠET A VRÁTIT? 

Pokud si nejste jistí výběrem střihu/velikosti/designu, není problém objednané majtki vrátit, nebo vyměnit. Je potřeba však dodržet pár pravidel. U zkoušení spodního prádla je nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení - prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo.  Nejsou-li stanovené hygienické podmínky dodrženy, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit. 

Pokud chcete nepoškozené zboží vrátit, je nutné nás informovat nejpozdějí 14. den od převzetí zboží. To můžete udělat jak elektronický emailem na info@majtki.cz, tak fyzicky doručením na adresu: 

Petra Folwarczna 

Na hrázi 321 

Moravské Knínice 

664 34 

 
Na stejnou adresu prosím posílejte i vrácené zboží, které by mělo být dobře zabalené, aby při přepravě nedošlo k znehodnocení. Doporučujeme zaslat zboží doporučeně, aby bylo možné prokázat odeslání zboží v případě ztráty zásilky a ponechat si podací lístek do té doby, než vám od nás přijde potvrzení, že jsme balíček přijali. 
Peníze za zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení Odstoupení do smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího. Vracení peněz poštovní poukázkou není možné. Při vrácení je potřeba myslet na to, že zboží by  mělo být uvedeno do původního stavu, aby nedošlo ke  snížení vrácené částky kvůli uvedení do původního stavu ze strany dodavatele (čištění, zkompletování, správné zabalení, zachování původních visaček apod.) 

 
JAKÉ DOKUMENTY PŘILOŽIT? 

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku, například číslo objednávky fakturu a podobně. 

Zpět do obchodu